להרגיש בתוך הטבע ולהישאר בעיר - כך תרגישו אם תגורו במקום הזה

חברת הבנייה "ש.י.ן ישועה" הוקמה בעמק ובונה בעמק ועתה היא בעיצומו של פרויקט מעלה האלון במגדל העמק אחרי שהשלימה את הבנייה, השיווק והאכלוס של פרויקט מעלה החורש בעיר. "מגדל העמק היא עיר בתנופת פיתוח מרשימה", אומרים בחברה

 

חברת הבנייה "ש.י.ן ישועה" הוקמה באמצע שנות ה-80 כחברה לעבודות עפר ותשתיות ובמרוצת השנים עברה לתחום הבנייה והמגורים. מאחוריה פרויקטים מרשימים ביוקנעם, רמת ישי ומגדל העמק.

 

אחרי שסיימה לא מכבר את בניית 66 יחידות הדיור בפרויקט מעלה החורש ברחוב השקמה במגדל העמק ואחרי ששיווקה ואכלסה את כולן, היא נמצאת עתה בעיצומה של בנייה ושיווק של 70 יחידות דיור נוספות בפרויקט מעלה האלון ברחוב תדהר בשכונת יערת העמק שבמגדל העמק.

 


הרקורד של חברת "ש.י.ן ישועה" שהוקמה במושב כפר יהושע על ידי תושבי העמק וכיום חולשת על פרויקטים בכל מרחב העמק, מרשים ומעיד על בנייה באיכות גבוהה. כבר לפני כשלוש שנים סיימה החברה את השיווק והאכלוס של פרויקט מעלה החורש שאוכלס בזוגות צעירים שעבורם הייתה זאת דירה ראשונה וכמובן גם משפרי דיור, בני העיר.


פרויקט מעלה האלון נמצא עתה בעיצומו ועל פי המתווה הוא אמור להסתיים שלב האכלוס בדצמבר 2020, אך בחברה מעריכים שתהליך האכלוס יוקדם.

 

המאפיין את שני הפרויקטים המרשימים והאיכותיים הללו היא העובדה שהם גובלים בשמורת טבע בפאתי מגדל העמק והכול טובל בירוק עז ונעים. התחושה היא שגרים ממש בתוך הטבע למרות שמדובר בעיר. בחברה מדגישים כי הבנייה נעשית תוך הקפדה מלאה על כל התקנים המחמירים של משרד השיכון.

 

מעלה האלון                                פרויקט מעלה האלון


פרויקט מעלה האלון הממוקם במרחק הליכה קצר ממרכז הקניות פרץ סנטר, בית ספר נופים, פעוטון שבלול ובמרחק נסיעה של פחות מ 5 דקות מפארק ההי-טק רמת גבריאל, תוכנן לשפר ולהגדיר מחדש את חווית המגורים בבניין משותף.

 

בכל בניין לובי גדול ונגיש, שתי מעליות חדישות ותמהיל דירות של שלושה חדרים ועד חמישה חדרים על פני 77 מ"ר לשלושה חדרים עד 139 מ"ר לחמישה חדרים ובנוסף כל דירה מקבלת גם מרפסת ומחסן צמודים.

 

בפרויקט מעלה האלון נבנים שני בניינים מדורגים אך לכל דירה יש מרחב משלה. יתרון נוסף: לכל דירה יש חנייה הרשומה בטאבו הנמצאת בתוך המתחם חניה סגור ופרטי שאותה מקבלים הדיירים הנכנסים לדירות.


מה הייחוד של החברה, שאלנו את שי הירשביין, מנהל השיווק של חברת "ש.י.ן ישועה" והוא משיב: "הלקוח אצלנו תמיד במקום הראשון ושירות הלקוחות שלנו מלווה את הרוכשים גם אחרי האכלוס וגם שנים לאחר מכן. לא יהיה מצב שנננטוש את הרוכשים מיד עם גמר הרכישה והכניסה לדירה".

 

       פרויקט מעלה האלון


מתברר שאופי האוכלוסייה הרוכשת את הדירות בשני הפרויקטים מגוון. בפרויקט מעלה האלון, למשל, אפשר למצוא לא מעט משפחות שהן הדור השלישי שמבקשות להימנע מעלייה במדרגות ונעזרים במעליות. ואומנם, בכל מבנה בפרויקטים יש שתי מעליות מודרניות לנוחות הרוכשים.


ולמה דווקא מגדל העמק, שאלנו ושי משיב: "אנחנו משפחה שגדלה וצמחה באזור העמק והוא חשוב לנו ואנחנו מכירים מקרוב את מגדל העמק. מדובר בעיר עם פוטנציאל פיתוח עצום, עיר שצומחת במהירות ומשפרת כל העת את התשתיות והתדמית שלה. מרכזי התעסוקה הגדולים בהם מעל ל 5,000 מקומות עבודה בתחומי ההי-טק, תחנת הרכבת ופתיחת קטע הכביש החדש של כביש 6 שמרחקו 7 דקות נסיעה מהעיר, מעלים את האטרקטיביות להשקעה בעיר לרמה חדשה שלא הכרנו עד היום".